HTML

Jeromos Írói kör

Friss topikok

  • JasPet: "Kanapémon ült az Isten" - zseniális kép! (2010.01.31. 02:09) Újabb vers K.-tól
  • JasPet: Ismerős érzések:) (2010.01.31. 02:06) Versek Molnár Gyöngyitől
  • százhetedik: Ági, megláttál valamit, amit biztos sokan észrevettek már a nagyvilágban, de eszükbe sem jutott, h... (2009.11.25. 09:42) Novella - Buza Ági

Linkblog

Újabb vers K.-tól

2010.01.31. 02:00 JasPet

Hit - nem hit

Bementem egy templomba
Megnézni, hogy van az Isten.
Egy perc: a szívem de lomha
Lett: Hisz´ itt senki sincsen.

Kijöttem a templomból
Haza ballagtam, s beszéltem.
Kihez is... Lábam ólomból
Volt. Hogy elment, megértem.

Bementem a házamba
Kanapémon ült az Isten
Kérdtem is lámpalázamban:
Hogy nincs jól, miért hittem?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://irojeromos.blog.hu/api/trackback/id/tr551716172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JasPet 2010.01.31. 02:09:37

"Kanapémon ült az Isten" - zseniális kép!
süti beállítások módosítása